Magazyn architektoniczny : Cyfrowa poręczna praca / IKEA

Zdjęcie 7 na WSJ Chociaż nasza epoka cyfrowa pozwala nam na przeglądanie najnowszych trendów w modzie, meblach i spędzaniu wolnego czasu w formie cyfrowej, czasami nie ma nic takiego jak bezmyślne przeglądanie stron katalogu.
Jednak świat cyfrowy szybko przeniknął nawet do materialnych stron magazynów meblowych, takich jak ostatnie 200 milionów wydrukowanych przez IKEA kopii, które zastępują pracochłonne zestawy cyfrowymi wersjami układów mebli i kombinacji kolorów.
Jako architekci, którzy są nieustannie bombardowani renderingami i spędzają godziny doskonaląc tę wybraną perspektywę, czy możemy dostrzec, co jest prawdziwe, a czego nie ma na poniższych stronach dotyczących katalizatora.
Czy ten błyszczący blat kuchenny lub puszysta niebieska kanapa naprawdę istnieją.
Czy też cyfrowi modelarze IKEA pracowali magią i oszukiwali nas z renderingami.
ruch, który oszczędza pieniądze IKEA i nadal utrzymuje pożądany efekt.
Więcej po przerwie.
Oprócz pomocy IKEA w zmniejszeniu kosztów, nowa metoda cyfrowa oferuje bardziej zrównoważone podejście do marketingu.
Nie trzeba już budować całych zestawów i wyposażać ich w określone rekwizyty, a jedynie demontować i wyrzucać.
Teraz IKEA ma zapewnioną elastyczność pokazującą ogromną liczbę kombinacji i różnych układów minus fizyczne odpady.
Zdjęcie 2 za pośrednictwem WSJ.
To sprytny sposób na zaoszczędzenie pieniędzy.
Anneli Sjogren, szefowa działu fotograficznego w IKEA, powiedziała WSJ.
- Nie musimy wyrzucać kuchni w śmietniku po sesji zdjęciowej.
Obraz 3 za pośrednictwem WSJ.
Przy prawdziwej fotografii jesteś ograniczony przez cztery ściany.
Kuchnia musi zostać zbudowana za tydzień lub dwa, a następnie zerwana w następnym tygodniu, aby zrobić miejsce na sesję w sypialni – wszystko musi działać jak w zegarku.
dodał Sjogren.
Obraz 4 za pośrednictwem WSJ Jedna z mocy cyfrowego ruchu pozwala IKEA lepiej reklamować określone rynki.
Na przykład Sjogren wyjaśnił, że kuchnia pokazana Japończykom może być bardziej pociągająca dla jasnych odcieni drewna, podczas gdy Amerykanie wolą ciemniejsze.
Taka zmiana smaku wymagałaby godzin pracy i generowania dużej ilości odpadów, ale w świecie cyfrowym, przy kilku modyfikacjach, scena jest całkowicie spersonalizowana.
Obraz 5 za pośrednictwem WSJ Oczywiście, to świetna wiadomość dla cyfrowych manipulatorów, ale co stanie się z fotografami.
Zwłaszcza, gdy IKEA przenosi się z 12% treści cyfrowych do około 25% w przyszłym roku.
Obraz 6 na WSJ Na razie różne dyscypliny współpracują ze sobą, aby zapewnić autentyczność tego, co jest wyświetlane cyfrowo.
Fotografowie oferują swoje umiejętności podczas tworzenia sceny, a stolarze / projektanci wiedzą, jak powinien wyglądać materiał na starych drzwiach.
Cyfrowy czy prawdziwy.
Obraz za pośrednictwem WSJ.
Jak poinformował WSJ, IKEA stwierdziła, że zachowuje wszystkich fotografów, stolarzy i projektantów scen oraz ponownie wykorzystuje swoje umiejętności w środowisku 3D.
Zobaczmy, jak dobrzy są graficy.
Daj nam znać w komentarzach poniżej, jeśli zostałeś oszukany lub zauważyłeś każde renderowanie.
Obraz 8 za pośrednictwem WSJ Jak widać na WSJ.
Obraz 9 za pomocą WSJ Digital lub Real Key: Photo (mam cię!); 2 Zdjęcie; 3 3D; 4 3D; 5 3D; 6 3D; 7 Zdjęcie; 8 Zdjęcie; 9 3D
[patrz też: blinatumomab, kostka brukowa libet, gablota ogłoszeniowa ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: blinatumomab gablota ogłoszeniowa kostka brukowa libet